GoVolt geeft energie! Letterlijk. Wij zijn een snelgroeiend en dynamisch bedrijf in de zonnepanelensector met een gloednieuw kantoor in Ridderkerk! Wij streven naar een duurzame samenleving en daarom is het onze missie om heel Nederland te voorzien van zonnepaneelinstallaties. Kom jij ons hierbij helpen?
Wat ga je doen:
Als logistiek medewerker bij GoVolt ben jij verantwoordelijk voor de gang van zaken in het magazijn. Je zorgt ervoor dat alle materialen voor de zonnepanelen monteurs klaarliggen, zodat zij met een gerust hart op pad kunnen om klanten van mooie zonnepaneelinstallaties te voorzien. Je ontvangt binnenkomende goederen, houdt het magazijn geordend en overzichtelijk en weet alles in een oogwenk te vinden. Daarnaast bereid je de inkooporders voor en zorg je dat deze op tijd het magazijn verlaten, waarvan je een deel van de bestellingen zelf bij onze klanten mag leveren.
Wie zoeken wij?
Onze perfecte kandidaat:
– Heeft mbo werk- of denkniveau
– Werkt gestructureerd en secuur
– Is in bezit van rijbewijs B
– Is stressbestendig en vind het niet erg om hard te werken
Wat bieden wij?
– Een gezellig en informeel team
– Een prachtig kantoorpand
– Een marktconform salaris
– Doorgroeimogelijkheden
Soort dienstverband: Voltijds
Salaris: €2.000,00 – €2.500,00 per maand
Rooster:
– Dagdienst
– ma-vr
– Overwerk
Soorten aanvullende vergoedingen:
– Overuren uitbetaald
– Vakantiegeld
Werklocatie: Fysiek
Door het onderstaande formulier in te vullen met jouw gegevens, werkervaring en motivatie, wordt dit misschien wel jouw nieuwe droombaan!